Reglementen

 

 

 

 

Klantdirect bv werkt uitsluitend met bedrijven en of zzp-ers die voldoen aan zekere kwaliteitseisen.

Dit wil zeggen dat de onderneming een geldige inschrijving heeft van de Kamer van Koophandel en B.T.W. nummer, aan ons platform moet zijn toegevoegd & een over 1 of meerdere zakelijke rekeningen beschikt waarmee de onderneming bij ons staat ingeschreven als vakman. Ook moet er sprake zijn van benodigde werkervaring, certificaten en licenties voor het uitvoeren van de werkzaamheden. De onderneming moet tevens schriftelijk kunnen aantonen dat ze over een aansprakelijkheid verzekering beschikken.

RESPECTEER klanten/prospect, tevens de medewerkers & zakenrelaties van Klantdirect bv. Als competent ondernemer behandel je ieder persoon met respect. Verbaal of fysiek geweld zijn redenen voor beëindiging. Van de samenwerking. Klantdirect wijst medewerkers & klanten ook op hun verantwoordelijkheden hierin.

COMMUNICEER duidelijk met klanten/prospect, zorg dat alles duidelijk is voor de klant. Creëer geen verwachtingen die je als ondernemer niet kan waarmaken, breng klanten tijdig op de hoogte van eventuele vertragingen, extra kosten, extra personeel als de werken uit een uurtarief bestaan. Bij een volledige aanneemsom is dit niet aan de orde, als er andere bijzonderheden optreden communiceer met de klant zodat de klant daar ook van op de hoogte is.

AFSPRAKEN zijn er om nagekomen te worden. Kom op de afgesproken dag & tijdstip. Mocht dit door een of andere redenen niet lukken o.a. drukte in het verkeer , houd daar de klant van op de hoogte. Mochten de werkzaamheden niet kunnen worden uitgevoerd, denk hierbij aan weersomstandigheden, licht dan de klant vooraf in.

BETROUWBAAR kom je als bedrijf zeker over als je een keurige bus, met kwalitatieve werkkleding je zelf naar de klant/prospect presenteert. Jij bent de specialist en stelt klanten gerust met jouw expertise. Ga goed voorbereid te werk, je zult aan de groei van je onderneming merken dat dit tijdbesparing en terugkerende klanten oplevert en mond op mond reclame, dus nieuwe klanten.

KWALITEIT van jouw werk is leidend. Ga secuur te werk, maak de werkzaamheden zoals besproken af. Bij oplevering van de werkzaamheden, neem daar de tijd voor, zorg dat de werkplek waar de werkzaamheden zijn uitgevoerd grondig zijn opgeruimd & geef de klant ook de mogelijkheid om als ze over bepaalde werkzaamheden vragen hebben duidelijke uitleg.

Direct contact